„Tworzę dobrą jakość biżuterii ze szlachetnych materiałów o wzornictwie dopasowanym do potrzeb rynku” – tak w skrócie tłumaczy filozofię marki Mishu Design jej główny projektant Marcin Tymiński.

To sposób na wyróżnienie się na rynku, ale też alternatywa dla kobiet, które pragną, aby ich biżuteria była modna, a przy tym wykonana z trwałych materiałów. To także przeciwwaga dla oferty sklepów sieciowych, które obok ubrań prowadzą także sprzedaż akcesoriów – w przeważającej części wykonanych ze sztucznych materiałów. Mishu Design to udana próba połączenia trendów mody z ponadczasowością i trwałością biżuterii. „Obserwuję rynek mody i staram się projektować biżuterię, która będzie do niej pasowała” – wyjaśnia projektant.

Ulubione materiały Marcina Tymińskiego to srebro, złoto w różnych kolorach i kamienie szlachetne, wśród których preferuje topazy, akwamaryny i brylanty. W sklepie tej marki przy ulicy Wiejskiej w Warszawie można zobaczyć jego prace powstałe na przestrzeni ostatnich 15 lat: różnorodne stylistycznie, pokazujące bogactwo inspiracji i nieograniczoną kreatywność. Jak sam przyznaje, to właśnie poszukiwanie wyznacza jego artystyczną drogę: „Stale szukam nowych materiałów i technologii, by stale zaskakiwać – innych i samego siebie”.