Lato nad Bałtykiem? Tylko w biżuterii z bursztynem Tomasza Kargula i dresach Aleksandry Hońko! Pozytywna energia i dobry humor garantowane! Biżuteria i dres? Dziś takie zestawienie nikogo już nie dziwi, choć na wybiegu gali Amberif Vibes był to zdecydowanie najbardziej awangardowy pokaz.

Wypracowanie własnego stylu w biżuterii zajęło Tomaszowi Kargulowi kilka lat, ale odkąd już go ma, śmiało kroczy własną ścieżką, zaskakując coraz to nowymi rozwiązaniami, formami czy połączeniami materiałów. Przewagą konkurencyjną marki jest nowoczesne, minimalistyczne wzornictwo oraz hołdowanie idei zrównoważonego rozwoju. Na wybiegu projektant przypomniał charakterystyczną kolekcję Geoamber, której motywem przewodnim jest zamykany w „klatkach” bursztyn, wielobarwne, geometryczne brosze z kolekcji Cookie, robiącą furorę od premiery w ubiegłym roku kolekcję, w której bursztyn łączy z materiałami pochodzącymi z recyklingu, oraz najnowszą, inspirowaną jubilerskim przepychem.

 Jakość, przemyślany i nowoczesny design, a także komfort użytkowania – tym kieruje się marka HONKO Store. Aleksandra Hońko jest malarką, absolwentką Wydziału Malarstwa ASP we Wrocławiu i studiów na kierunku edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. Projektując, sięga po doświadczenia z dziedziny sztuk plastycznych i wzornictwa. W działalności artystycznej chętnie odwołuje się do motywu wody – widocznego także w prezentowanej kolekcji dresów.