„Ta sesja zdjęciowa jest po to, by przełamać stereotypy dotyczące biżuterii z bursztynem i przekonać, że ona ‘żyje’, kiedy jest noszona”  – mówi Marcin Wesołowski, właściciel firmy NAC Amber. Nowy katalog ze zdjęciami z sesji będzie miał premierę na targach Amberif w Gdańsku.  

NAC Amber przyczynia się do zmiany wizerunku bursztynu przede wszystkim poprzez atrakcyjne, ponadczasowe wzornictwo oferowanej biżuterii. Firma właśnie wykonała kolejny ważny krok na drodze ku zmianie postrzegania bursztynu: jest nim pierwsza w jej historii profesjonalna sesja fotograficzna z modelką. „Ta sesja to dowód na to, że  nowoczesna biżuteria z bursztynem jest dla każdego, kto ceni sobie klasyczne piękno, niezależnie od wieku. I że biżuteria, podobnie zresztą jak ubrania, musi być noszona, by prezentować się jeszcze bardziej atrakcyjnie. By ‘żyć’ ” – twierdzi Marcin Wesołowski.

To także kolejny dowód na to, że bursztyn wcale nie jest „stary”. To, czy biżuteria nim zdobiona stanie się modnym dodatkiem, zależy przede wszystkim od jej walorów estetycznych. W przypadku NAC Amber stylistyka ozdób jest ponadczasowa, co czyni ją zawsze modną. „Stawiamy na proste wzornictwo, ponieważ zależy nam na tym, by nasza biżuteria mogła być noszona co najmniej przez kilka lat, a nie tylko przez jeden sezon. I aby podobała się nawet tym, którzy nie są zdeklarowanymi miłośnikami bursztynu” – wyjaśnia właściciel firmy.

Polecamy:
Zrozumieć potrzeby klientów – rozmowa z Marcinem Wesołowskim
Nowoczesność inspirowana przeszłością
Bursztyn = piękno + elegancja