Samą inicjatywę oceniam bardzo dobrze. Paszport ma szanse stać się kopalnią wiedzy o bursztynie, jego odmianach i sposobach poprawiania zwłaszcza dla zagranicznego, mniej zorientowanego w realiach rynku klienta. Z doświadczenia wiemy, że klienci generalnie boją się poprawianego bursztynu i nie zawsze wiedzą, jakie zabiegi kryją się pod tą nazwą i jak one wpływają na wygląd kamienia czy też jego naturalne właściwości.

Firma Boruni zakupiła 1000 paszportów, które będą rozdawane wybranym klientom we wszystkich naszych ośmiu galeriach w Krakowie. Jestem przekonana, że przystąpienie do projektu „Paszport Bursztynowy” oraz podpisanie Deklaracji Dobrych Praktyk Bursztynniczych sprawi uczyni sieć sklepów Boruni jeszcze bardziej wiarygodną dla potencjalnych klientów.

Karolina Liszka jest kierownikiem sklepów Boruni.