Bursztynowa Miss to kolejne przedsięwzięcie wspierane przez lokalne władze nadmorskich miast i kolejna atrakcja dla turystów z bursztynem w nazwie.

Organizatorem konkursu „Bursztynowa Miss” jest Agencja Marketingowo-Reklamowa LIDER z Elbląga oraz miasta: Jastarnia, Krynica Morska, Stegna, Ustka, Postomino, Puck i Kołobrzeg (Amfiteatr). W tym roku impreza odbyła się ona już po raz czwarty. Od początku lipca w sześciu nadmorskich miastach: Krynicy Morskiej, Jantarze, Pucku, Jastarni, Jarosławcu i Kołobrzegu odbywały się eliminacje, w których wystąpiły w sumie 72 kandydatki do tytułu Bursztynowa Miss. W finale, który odbył się 18 sierpnia br. w Ustce, znalazło się 13 kandydatek, spośród których wyłoniono Bursztynową Miss. Swoje tytuły i nagrody przyznawali także sponsorzy imprezy: Dom Brokerski Negocjator, Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych Bella oraz Elbląskie Szkło i Witraże Pujan. Zarówno eliminacjom, jak i finałowi towarzyszyło wiele dodatkowych atrakcji.

Foto: A.M.R. Lider

Więcej informacji:
Bursztynowa Miss Polski