plzh-CNenetdelvltnorues
- Bursztyn ozdabia światowe gwiazdy i nie jest już kojarzony ze staroświecką biżuterią – przekonuje Beata Krowicka w sobotnim wydaniu The Wall Street Journal Europe. Artykuł powstał przy współpracy ekspertów z poznańskiej firmy Apart.

14 czerwca w dzienniku finansowym „The Wall Street Journal Europe” ukazał się artykuł pt. „Bursztyn ozdabia światowe gwiazdy”. Beata Krowicka, autorka tekstu, przekonuje w nim, że skarbem Bałtyku zachwycają się znawcy mody i hollywoodzkie gwiazdy, np. Sharon Stone i Kelly Rowland z zespołu Destiny’s Child. Autorka wyróżnia także Lidię Popiel, Ambasador Bursztynu nominowaną jesienią ubiegłego roku przez prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza, za to, że przyczynia się do przełamywania stereotypowego postrzegania biżuterii z bursztynem wśród Polek. Jedną z nich jest Joanna Horodyńska, znana polska modelka, stylistka i prezenterka telewizyjna (prowadzi m.in. programy w TVN Style), która nie ukrywa swojej fascynacji bursztynową kolekcją firmy Apart. Podobają jej się proponowane przez firmę pierścienie, bransolety i wisiory z dużymi bursztynami oprawionymi w oksydowane srebro. – Połączenie hollywoodzkiego szlifu kamienia z naszą rodzimą oprawą. W tej biżuterii jest przewrotność. Przestaje być dodatkiem, może być głównym elementem stroju – stwierdza Joanna Horodyńska.

Tekst Beaty Krowickiej powstał przy współpracy ekspertów z poznańskiej firmy Apart, właściciela największej sieci salonów jubilerskich w Polsce, która podczas ostatnich targów Amberif 2008 otrzymała nagrodę Amber Partner Award dla najlepszego kupca Gdańskiego Centrum Bursztynu. Jak widać, firma z Poznania nie tylko kupuje biżuterię z bursztynem, ale także prezentuje nowe kolekcje z jego użyciem oraz znakomicie promuje go w gazetach czytanych przez zamożnych ludzi.

Materiały prasowe firmy Apart, The Wall Street Journal Polska