Konferencja prasowa na stoisku PAIH-u

Po bursztynowej hossie po premierze filmu „Park Jurajski” pozostało już tylko miłe wspomnienie – amerykański rynek biżuterii jest uważany obecnie za jeden z trudniejszych. Mimo to rokrocznie kilkunastu producentów z Polski próbuje swoich sił na JCK Las Vegas. Podobnie było i w tym roku.

W targach JCK Las Vegas, które odbyły się w dniach 31 maja – 3 czerwca 2019 r., uczestniczyło 14 firm z Polski. O promocję Polski i rodzimych producentów biżuterii zadbała Polska Agencja Inwestycji i Handlu. „Na polskim stoisku informacyjnym wydzielone zostało miejsce do spotkań b2b dla przedstawicieli polskich firm oraz kontrahentów. Odbywały się na nim również rozmowy z przedstawicielami mediów branżowych, którzy poszukiwali informacji na temat polskiego sektora biżuterii. Zaprezentowane zostały również filmy promocyjne, zaś odwiedzający stoisko mogli uzyskać szersze informacje na temat polskich firm biżuteryjnych z licznie dystrybuowanych katalogów, ulotek” – poinformowała Maja Justyna z Obszaru Ekspansji Zagranicznej PAIH.

W ramach promocji polskiej branży mody polskiej i biżuteryjnej na polskim stoisku promocyjnym odbyła się także konferencja prasowa, którą poprowadził ekspert branżowy Michał Kosior z Międzynarodowego Stowarzyszenia Bursztynników. Dziennikarze międzynarodowi oraz zgromadzeni goście i przedstawicieli polskich firm mogli poszerzyć wiedzę na temat polskiej branży biżuteryjnej. Na stoisku została zaaranżowana również ekspozycja polskiej biżuterii uznanych projektantów oraz czołowych polskich firm biżuteryjnych.

Swoją ofertę na tegorocznych targach JCK Las Vegas eksponowało 14 producentów biżuterii z Polski – specjalizujących się głównie w biżuterii z bursztynu bałtyckiego, ale srebrnej oraz złotej – nowoczesnej, designerskiej, wykonywanej w autorskich pracowniach. „JCK Las Vegas to, obok targów w Tucson, bardzo ważne miejsce prezentacji polskiej biżuterii – zarówno tej z bursztynem, jak i srebrnej i złotej z kamieniami jubilerskimi” – wyjaśnił Michał Kosior.

JCK Las Vegas to największa impreza dedykowana branży jubilerskiej w Ameryce Płn. Corocznie gromadzi ona ponad 30 000 profesjonalistów związanych z rynkiem jubilerskim, tworząc tym samym komfortowe środowisko do prowadzenia rozmów biznesowych i zapoznania się z najnowszymi trendami. 2300 wystawców z całego świata gwarantuje różnorodność kolekcji oraz stylów.

Polskie stoisko narodowe na targach w Las Vegas zostało zorganizowane przez PAIH w ramach realizacji programu promocji branży Moda Polska w ramach poddziałania 3.3.2: Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. 

Więcej informacji na temat programu oraz kolejnych wydarzeń branżowych: https://fashion.trade.gov.pl/pl/