plzh-CNenetdelvltnorues

„Midora to zdecydowanie dobre miejsce na promocję polskich rozwiązań technologicznych i wzorniczych, więc warto spróbować” – mówi Mikołaj Bator z firmy MODE. Jego wrażenia potwierdza Cezary Łutowicz, który w ubiegłym roku promował tam krzemień pasiasty. Więc może rzeczywiście warto spróbować?

„Szukając kontrahentów zagranicznych, firmy polskie często wybierają imprezy targowe w zachodniej części Niemiec oraz w innych krajach Europy Zachodniej, tymczasem Lipsk również ma sporo do zaoferowania” – mówi Magdalena Dziemidek, prezes Targi Lipskie Polska. I dodaje: „Niemcy wschodnie to specyficzny rynek, ale kiedy uda nam się wstrzelić w potrzeby tutejszych odbiorców, możemy na tym naprawdę wiele skorzystać”. Tym bardziej, że – jak przekonuje pani prezes – mieszkańcy wschodnich landów cenią sobie polskie wzornictwo biżuterii srebrnej i złotej w średnim segmencie cenowym. Ich zainteresowanie budzą także wyroby unikatowe, czego dowiodła frekwencja na ubiegłorocznej wystawie krzemienia pasiastego „Czterdziestka”. „Wprawdzie wystawa miała na celu promowanie walorów tego kamienia, ale część nawiązanych w Lipsku kontaktów przerodziła się później w biznesowe” – mówi Cezary Łutowicz, chwaląc także stronę organizacyjną imprezy i dobrą współpracę z przedstawicielstwem.

„Zachęcam polskie firmy do przyjazdu na Midorę, chociażby w celu ocenienia szans biznesowego zaistnienia na tym rynku. Kto wie, być może ta decyzja okaże się strzałem w dziesiątkę?” – przekonuje Magdalena Dziemidek. W celu zminimalizowania kosztów wystawienniczych dla polskich wystawców została przygotowana specjalna oferta modułów o powierzchni 4 m kw. w ramach Stoiska Polskiego, które będzie usytuowane w sektorze sprzedaży bezpośredniej akcesoriów i biżuterii modowej. „Miejsce i sposób prezentacji umożliwią uczestnikom dotarcie z ofertą zarówno do przedstawicieli handlu hurtowego i detalicznego, jak i realizację złożonych zamówień już na miejscu, podczas targów” – mówi pani prezes. Koszt udziału w Polskim Stoisku przy wykupieniu 1 modułu wynosi 3.100 zł netto (dla porównania: minimalne stoisko to 9 m kw. za ok. 1600 euro), opcjonalnie można wykupić wpis do katalogu za 140 euro. Czy warto próbować? „Targi pomimo swoich niewielkich rozmiarów przyciągnęły w ubiegłym roku wielu poważnych klientów z regionu, przez co efektywność dla naszej firmy była bardzo duża. Uważam, że to dobry wybór i będziemy kontynuować współpracę” – przekonuje Mikołaj Bator.

Targi Zegarków i Biżuterii MIDORA w Lipsku są corocznym miejscem prezentacji jesienno-zimowej oferty branży zegarmistrzowskiej i jubilerskiej z Europy Środkowo-Wschodniej dla ok. 150 wystawców. Do grona odwiedzających należą jubilerzy oraz przedstawiciele handlu detalicznego i hurtowego branży zegarków i biżuterii, poszukujący nowych, ciekawych ofert na przedświąteczne zamówienia. Dla polskich producentów i twórców biżuterii są one okazją do nawiązania kontaktów z zagranicznymi partnerami oraz sprzedaży bezpośredniej. Targi Midora odwiedzają przedstawiciele ok. 3.000 sklepów z biżuterią i zegarkami, głównie z Niemiec. Równolegle odbywają się także CADEAUX Leipzig – Branżowe Targi Upominków i Wyposażenia Wnętrz; COMFORTEX Branżowe Targi Aranżacji Wnętrz; GÄSTEMiędzynarodowe Targi Gastronomii, Hotelarstwa i Zbiorowego Żywienia oraz LE GOURMETSalon Wyrafinowanych Smaków.  

Targi Zegarków i Biżuterii Midora
Lipsk, 14 – 16 września 2013

Informacje:
Targi Lipskie Polska Sp. z o.o.
ul. Bagno 2, lok.112, 00-112 Warszawa
tel.: (22) 414 44 71, 73, fax: (22) 414 44 72
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.targilipskie.pl